Pakabos tikrinimo stendas - Beissbarth SA 640
SA 640 pakabos tikrinimo stendas yra specialus priedas stabdžių tikrinimo stendams BD 4xxx – BD 6xx;
Maksimali tikrinamos ašies masė: 2 t;
Automobilio tarpvėžio plotis min-max: 820 – 2200 mm;
Atliktų testų rezultatai yra išvedami naudojant analoginį ekraną arba kompiuterį;
Matuoja santykinį rato ir kelio dangos sukibimą, remiantis tarptautiniu mastu pripažintą EUSAMA principą;
Sukurtas ir pagamintas Vokietijoje.
Pakabos tikrinimo stendas Beissbarth SA 640
Stendo aprašymas
- SA 640 pakabos tikrinimo stendas yra specialus priedas stabdžių tikrinimo stendams BD 4xxx – BD 6xx;
- Rato sukibimą su kelio danga lemia techninė pakabos elementų būklė (ratų guoliai, padangos ir amortizatoriai);
- Skirtas lengviesiems automobiliams;
- Atliktų testų rezultatai yra išvedami naudojant analoginį ekraną arba kompiuterį;
- Matuoja santykinį rato ir kelio dangos sukibimą, remiantis tarptautiniu mastu pripažintą EUSAMA principą.
Beissbarth testavimo linijos montavimo reikalavimai
Pamato storis: 120 mm, C20/25 armuotas betonas, maitinimo įtampa 3PH, N + PE, 400V,50 Hz, apsauga 20A, galimi keli duobės paruošimo variantai.
Techninės stabdžių stendo charakteristikos
- Maksimali tikrinamos ašies masė: 2 t;
- Matavimo sistema: lenkimo strypas su įtempio matuokliu;
- Maksimali pervažiuojančios ašies masė: 4 t;
- Automobilio tarpvėžio plotis min-max: 820 – 2200 mm;
- Kratymo lėkštės išmatavimai: 690 x 273 mm;
- Atsparumo klasė: IP54;
- Variklio galia: 2 x 2,5 kW;
- Variklio greitis: 1360 1/min;
- Variklių cos f: 0,75;
- Maks. bandymo dažnis: 25 Hz;
- Žingsnis: 6 mm;
- Išmatavimai: 440 x 2360 x 280 mm;
- Svoris: 260 kg;
- 3 Ph-N-PE 50 Hz;
- Reikalingas automatinis jungiklis 20 A;
- Reikalingas maitinimo kabelis: 5 x 2,5 mm².