Pakabos tikrinimo stendas - Beissbarth SA 640
SA 640 pakabos tikrinimo stendas yra specialus priedas stabdžių tikrinimo stendams BD 4xxx – BD 6xx.
Maksimali tikrinamos ašies masė: 2 t.
Automobilio tarpvėžio plotis min-max: 820 – 2200 mm.
Atliktų testų rezultatai yra išvedami naudojant analoginį ekraną arba kompiuterį.
Matuoja santykinį rato ir kelio dangos sukibimą, remiantis tarptautiniu mastu pripažintą EUSAMA principą.
Sukurtas ir pagamintas Vokietijoje.
Pakabos tikrinimo stendas - Beissbarth SA 640
Aprašymas:
- SA 640 pakabos tikrinimo stendas yra specialus priedas stabdžių tikrinimo stendams BD 4xxx – BD 6xx.
- Rato sukibimą su kelio danga lemia techninė pakabos elementų būklė (ratų guoliai, padangos ir amortizatoriai).
- Skirtas lengviesiems automobiliams.
- Atliktų testų rezultatai yra išvedami naudojant analoginį ekraną arba kompiuterį.
- Matuoja santykinį rato ir kelio dangos sukibimą, remiantis tarptautiniu mastu pripažintą EUSAMA principą.
Beissbarth testavimo linijos montavimo reikalavimai:
- Pamato storis: 120 mm, C20/25 armuotas betonas, maitinimo įtampa 3PH, N + PE, 400V,50 Hz, apsauga 20A, galimi keli duobės paruošimo variantai.
Techninės stabdžių stendo charakteristikos:
- Maksimali tikrinamos ašies masė: 2 t.;
- Matavimo sistema: lenkimo strypas su įtempio matuokliu;
- Maksimali pervažiuojančios ašies masė: 4 t.;
- Automobilio tarpvėžio plotis min-max: 820 – 2200 mm;
- Kratymo lėkštės išmatavimai: 690 x 273 mm;
- Atsparumo klasė: IP54;
- Variklio galia: 2 x 2,5 kW;
- Variklio greitis: 1360 1/min;
- Variklių cos f: 0,75;
- Maks. bandymo dažnis: 25 Hz;
- Žingsnis: 6 mm;
- Išmatavimai: 440 x 2360 x 280 mm;
- Svoris: 260 kg;
- Maitinimo įtampa:
- - 3 Ph-N-PE 50 Hz;
- - Automatinis jungiklis 20 A;
- - Maitinimo kabelis: 5 x 2,5 mm²;